Wednesday 13 November 2013

PENAWAR KENCING MANIS AMALAN SUNNAH


TESTIMONI PENGGUNA

JENIS PENYAKIT : Penyakit Kencing Manis

Saya mempunyai masalah kencing manis , darah tinggi, kabur mata dan juga mengalami kejang saraf terutamanya pada waktu malam. Saya mengidap kencing manis semenjak 1994 dan ianya menjadi agak kronik pada tahun 1998.Ketika itu , saya perlu mengambil ubat sebanyak 14 biji sehari iaitu 3 biji sebelum sarapan dan 1 biji selepas sarapan .Keadaan kesihatan saya bertambah tidak memuaskan pada tahun 2004 ,saya dikesan mendapat darah tinggi(160 atas dan 98 bawah).

Selepas pulang dari menunaikan haji pada tahun 2006,kandungan gula dalam darah saya meningkat kepada 11.8 dan ianya tidak turun meskipun berpantang dan juga mengambil ubat.Pada ketika itu saya dikesan mempunyai protein dalam air kencing di mana merupakan tanda-tanda awal sakit buah pinggang.

Ketika itu,anak saudara saya iaitu Hashim Ismail(kini telah dianugerahkan Dato” Hashim bin Ismail) merupakan pengasas produk hasil madu dan habbatus sawda dan telah aktif memasarkan produknya di seluruh Malaysia,Brunei dan juga Singapura.Produk yang dihasilkan amat berkesan kepada pengidap kencing manis tetapi saya tidak pernah mencubanya justeru tidak yakin bagaimana sesuatu yang manis seperti madu boleh menyembuhkan penyakit kencing manis.Setelah keadaan kesihatan yang bertambah tidak baik saya akhirnya mencuba juga Madu Sawda keluaran PRM Global Vision sebagai jalan terakhir.

Alhamdulillah ,selepas mengambil MASAD sehari sekali dalam masa 3 minggu,paras gula dalam darah saya telah turun kepada 8 dan seminggu kemudian ia telah menjadi 6 ( normal).Saya juga mengalami kejang urat saraf terutamanya pada sebelah malam dan ini menyebabkan tidur saya terganggu.Saya telah mengamalkan MAHER pada waktu malam dan alhamdulillah saya tidak lagi mengalami kejang urat saraf.

Selain itu, pada Ogos 2006 saya mengalami kabur mata dan doktor sahkan saraf mata saya kembang tetapi semasa pemeriksaan pada 20 September 2007,doktor juga sahkan mata saya sihat (10/10) – tekanan dalam mata dan kekaburan adalah 6/6 bagi mata kedua-dua belah mata kiri dan kanan) “Power cermin mata juga berkurang iaitu dari 250 kepada 200 setelah amal MASAD GOLD sejak April 2007.

Saya juga mengamalkan MASAD CAFE dan ABS sebagai minuman sampingan.Terima kasih kepada PRM Global Vision kerana memasarkan produk yang begitu baik dan bermanfaat.

Sekian Terima Kasih,
PN.RADZIAH ZAKARIA.

SMS KE 013-971 3026 UTK TEMPAHAN




 

No comments:

Post a Comment